Angarth
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Angarth

Snowhotellissa toimivan kaupunkifantasiaroolipelin foorumit


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Julma Kynsi (n. 700 sanaa)

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Julma Kynsi (n. 700 sanaa) Empty Julma Kynsi (n. 700 sanaa) lähetetty Su Marras 30 2014, 08:17

Nefas

Nefas
1. Haen lupaa henkilöön nimeltä Foris Dunrow'iin, joka tunnetaan koodinimellä Julma Kynsi (eng. Brutal Claw). Kyseinen Foris on palkkamurhaaja- ja soturi, jolla on sekä yliluonnollisia että maagisia voimia. Foris on 349-vuotias mies, joka on yli-inhimillisen neurologisen parantumisen ansiosta elänyt parisataa vuotta ja tulee vielä elämään ainakin tuhat vuotta. Tämän lisäksi hänellä on paremmat refleksit, nopeus, voima, ketteryys ja aistit (yltävät normaalin vampyyrin tasolle). Tämän lisäksi hänellä on myös tarkka teleportaatiokyky (300-vuotta sitten oppinut tämän taidon), ja vastaopittu 2. Tason psykokinesia. Hänellä on myös (muiden neurologisten kykyjen lisäksi) kyky “aistia” mielialan muutoksen kautta, että mitä tapahtuu (normaalisti Foriksella ei olisi tiettyä mielialaa, koska hän on oppinut emotionaalisesti kiistämään kaikki tunteet, paitsi tämän “kuudennen aistin”).

2. Koska reasons. Ei minun pidä saada lupaa, mutta mielestäni hahmo sopisi hyvin suuriin eventteihin, joihin liittyy joko mustat markkinat, palkka- tai salamurhaukset (jne).

3. Tämä kysymys on sinänsä ärsyttävä, koska en tajua sen koko sisältöä. Tykkään roolipelata mysteerisillä hahmoilla, joilla on yliluonnollisia kykyjä. Krémm ja Foris eivät varmaan tulisi toimeen, koska Krémm tykkää rupatella ja olla tappeluista erossa, kun taas Foris tykkää olla asian ytimessä ja taisteluissa mukana. Osaan käyttäytyä hahmolla, enkä murhaa sillä kaikkia.

4. Kuten ylhäällä jo sanoin, miekkosen yliluonnolliset neurologiset kyvyt yltävät tavallisen vampyyrin tasolle, eli hahmoni on ns. Superihminen. Hänen “kuudes aisti” antaa lukuja siitä, että mitä hänelle tapahtuu, mistä suunnasta ja milloin, joten lähitaisteluissa hän on melkein lyömätön yliluonnollisten kykyjen ja maagisten ominaisuuksien avulla. Foriksella on käsityönä tehdyt heittoveitset (3 kappaletta, sekoitus hopeaa ja täysrautaa), tiirikointivälineet (mm. Hakkerointisiru ja tiirikkasetti), piilovarsijousi (vasemmassa ranteessa kiinni, melkein huomaamaton), taiteltava terä (pidike 14cm, terä tasan 2 kertaa suurempi) ja tilaustyönä tehty FTN-90, jonka lipaskoko on muutettu 29, hiljennin lisätty piippuun ja vaihde, jolla voi vaihtaa semi-automaattisen ja automaattisen välillä. Näiden avulla hän ei ole pelkästään hyvä salamurhaaja, vaan myös ns. “nuuskija”, joka kerää tietoa ja myy sitä eteenpäin. Hän käyttää taisteluhanskaansa (lukekaa alempaa) taisteluissa, jos Foriksella ei ole muita aseita käytettävissä (for some reason), mutta hän yleensä käyttää sitä magian torjuntaan ja kiipemiseen.

5. Koska Foriksella on vain teleportaatiokyky ja 2. Tason psykokinesia, tämä osio jää aika lyhyeksi. Foris voi korkeintaan teleportata 500m säteellä kerrallaan (yli 100m pidemmälle vaatii paljon keskittymistä ja manaa, ellei Foriksella ole katsekontaktia, esim. Katsoen alas pilvenpiirtäjän päältä).

Hän oppi vastaikään (20-vuotta) sitten Psykokinesian salat, käyttäen tätä nykyään touhuissaan. Foris tosin ei ole opiskellut sitä niin hyvin tai kauan, joten Psykokinesian taso jää 2'een, voi nousta 3'een joku päivä (siitä sitten keskustellaan silloin). Hän pystyy nytten vain vaikuttamaan suoralla katsekontaktilla (silmästä silmään) kunnolla “uhrin” mieleen ja kehoon, mutta pelkkä katsekontakti riittää nopeasti ajatustenlukemiseen ja tämän lisäksi myös leijuttamaan esineitä ilmassa (tai paiskaamaan jonkun väliaikaisesti seinään kiinni, kesto korkeimmillaan nyt 30 sekuntia).

6. Hänen ihonsa, lihansa tai luunsa eivät ole metallia, joten tavallinenkin miekka voi läpäistä hänet (Yliluonnollinen parantuminen estää tosin pysyvät vammat, mutta ei kuolemaa). Kuten moneen, joihin ei toimi tavalliset aseet, miekkosen pään voi irrottaa, eikä se kasva sitten takaisin. Jos saat kuitenkin hänet liikuntakyvyttömäksi vähäksi aikaa, on parasta polttaa hänet, koska miekkonen palaisi kokonaan, eikä ehtisi parantua siinä ajassa. Jos joku aikoo tappamisen sijaan vangita hänet, miehen pitäisi olla sinetöidyssä huoneessa, mikä estää (jotenkin, esim. Manasieppareiden avulla) magian käytön, vaikka hän on kovakin lähitaistelijavastus ilman magiaa. Miekkonen on yhä haavoittuvainen myös magialle, koska vain hänen taisteluhanska voi torjua suoralta loitsulta.

7. Foris on ihmismies, fyysisesti 34-vuotiaan näköinen, jolla on sänki, lyhyet ja siistit sysimustat hiukset, melkeinpä symmetrinen kasvojenpiirre ja tummanruskeat silmät. Foris on 187cm pitkä ja painaa about 76kg. Hän on myös mykkä, mutta asiasta kiistellään hyvin paljon. Monen mielestä häneltä katkaistiin kieli, koska oli myynyt paljon tietoa mustalla markkinalla, mutta tätä ei olla koskaan todistettu. Miekkonen peittää suunsa ja suojaa sitä raudasta tehdystä puolimaskista, mihin on maalattu terävät ja paksut hampaat, ja usein hän pistää hupun päänsä päälle.

Moni suurmies ja alhaisen palkan tuottaja haluaa saada Foriksen pään hopeatarjottimella, mutta tämä on hyvin vaikeata saavuttaa, koska Foris ei yleensä tee töitä kenelle tahansa, vaikka hän antaisi kunnon palkkion.

Foriksella oli aika huono lapsuus, mikä selittää sen, että hän nykyään taistelee (ja jopa tappaa) rahan takia. Mies on tottunut olemaan kansakunnan silmätikku jo vähän yli 300-vuotta, melkein samaan aikaan, kun oppi teleportaatiokyvyn.

Foriksella on myös tuntemattomasta metalliseoksesta ja Onyxistä tehty “taisteluhanska”, mitä Foris pitää oikeassa kädessä. Tämän hanskan jokaisen sormen päässä on samasta metalliseoksesta tehdyt kynnet, millä Foris voi tarttua vastustajiin ja jopa kallioon. Koska hanskassa on Onyxiä, se pystyy kosketuksesta torjumaan minkä vain suoran asian tai esineen, joka sisältää magiaa (esim. Tulipallot, loitsut, riimukivet, jne). Hän ei pysty neutraloimaan riimukiviä, mutta tehdä ne harmittomiksi itselleen.


– Tässä olisi uusi hakemus niihin tilaisuuksiin (kuten kerro(i)n ylempänä), missä tarvitaan assassiinia ja/tai scouttia. Tämä hakemus on sen 700 sanaa (ehkä), mutta saatte laskea sen itse. Tein hakemuksen ihan vain siksi, että eventeissä ei olisi niin tylsää (Ja vähän muitakin syitä on, mutta en jaksa nyt niitä kertoa).

2Julma Kynsi (n. 700 sanaa) Empty Vs: Julma Kynsi (n. 700 sanaa) lähetetty Su Marras 30 2014, 13:57

IV

IV
Jaa.

3Julma Kynsi (n. 700 sanaa) Empty Vs: Julma Kynsi (n. 700 sanaa) lähetetty Ke Joulu 03 2014, 08:09

Nefas

Nefas
Luin sun käsityksen hakemuksestani (ennenkuin sä poistit sen / se katosi / wutevör) ja ymmärrän yskän. Assassiini ei ole kauhean kiva ropehahmo, mutta tein itse hakemuksen, odotan ylläpitäjien lausuntoa ja saa sitten nähdä.

4Julma Kynsi (n. 700 sanaa) Empty Vs: Julma Kynsi (n. 700 sanaa) lähetetty Ke Joulu 03 2014, 08:24

IV

IV
Poistin näkökantani, sillä yhen lukukerran jälkeen huomasin lukuisia
yksityiskohtasii virheit Razz

5Julma Kynsi (n. 700 sanaa) Empty Vs: Julma Kynsi (n. 700 sanaa) lähetetty Ke Joulu 03 2014, 08:55

Nefas

Nefas
Kaikki tekevät virheitä. No worries.

6Julma Kynsi (n. 700 sanaa) Empty Vs: Julma Kynsi (n. 700 sanaa) lähetetty Ke Joulu 03 2014, 11:02

Olememnon

Olememnon
Ihan noin omasta mielestäs kun ajattelet noita kaikkia hahmos ominaisuuksia, tuntuuks susta että niitä on liian paljon? On ihailtavaa että oot keksiny noin paljon noita, mutta jos sanosin että sun tarviis rajottaa noita, niin mitä ottaisit pois?

7Julma Kynsi (n. 700 sanaa) Empty Vs: Julma Kynsi (n. 700 sanaa) lähetetty To Joulu 04 2014, 03:02

Nefas

Nefas
"Kuudes aisti" ja 2. Tason Psykokinesia. En vastannut siksi, koska pidän tästä luvasta enemmän kuin Kremmin luvasta, vaan siksi, että kysyit.

Sponsored content


Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa