Angarth
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Angarth

Snowhotellissa toimivan kaupunkifantasiaroolipelin foorumit

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Krémm Vlagirm, Fjór (670 sanaa)

3 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Krémm Vlagirm, Fjór (670 sanaa) Empty Krémm Vlagirm, Fjór (670 sanaa) La Marras 15 2014, 02:54

Nefas

Nefas

1. Haen lupaa Krémm Vlagirm nimiseen Fjóriin lupaa, joka oli minun hahmoni aikaisemmassa Angarthissa, ennen timeskippiä. Koska Krémm on Fjór rodultaan, hän on yhä elossa (1843-vuotias), ja on nykyään vahvasti 4. Tason maagi. Miekkosen magianalaan kuuluu mm. Psykokinesia, Parantaminen ja Loitsut. Tällä kyseisellä Fjórilla on myös harvinainen ja omalaatuinen Loitsukirja, mistä Krémm on useimmat niksinsä vetänyt. Loitsukirjassa on myös pariin ns. “Taikajuomaan” omat reseptit, joilla on eri vaikutus. Niistä voitte kysyä lisää sitten jälkeenpäin, mutta kerron alempaa perusasiat. Miekkosella on myös kävelykeppi; Kyseisen kävelykepin pidike on tavallisen pidikkeen sijaan pyöreähkö kuusikulmainen, jonka pää on kaareva, ja se on tehty täydestä hopeasta, mihin on survottu safiireja.

2. Krémm oli yksi hahmoistani Angarthissa ennen aikahyppyä (Vuodesta 1495 mitälie), joten olen kiintynyt häneen. Koska hän on myöskin Fjór, Krémm on yhä elossa sen timeskipin jälkeen. Ehkä Gibbe on huomannut, mutta mielestäni timeskipin yli menneellä hahmolla on mielenkiintoista roolata, koska haluaa nähdä, mitä uutta aika on tuonut mukanaan.

3. Ei paljoa, koska (kuten jo mainitsin) olen roolannut tällä hahmolla monta kertaa. Timeskip voisi olla ainoa ongelma, koska saan heittää uudet 500-vuotta lisää tarinaa hahmoni backgroundiin. Siitä tosin tulee hauskaa Very Happy.

4. Koska hahmoni on 1800-vuotias Fjór, hänellä on ollut paljon aikaa harjoittaa maagisia ja poliittisia kykyjä. Poliittisesti hän on arvostettu asianjajaja ja hänen lausuntojaan kuunnellaan. Maagisesti hän pystyy käyttää manaansa haavojen parantamiseen, psykokineettisten voimien käyttöön, tai loitsujen, sinettien ja taikajuomien tekoon. Lähitaistelulta hän ei ole hyvin oppinut, mutta osaa silti käyttää miekkaa.

5. Krémm on aika voimakas magian käyttäjä (Fjór, aika harjoitteluun, jne.), joten hän ei ihan parin loitsun jälkeen kupsahda, vaikka hänellä on oma limiittinsä. Riippuen manan käytöstä loitsuihin, psykokinesiaan, parantamiseen tai muuhun vastaavaan, hän pystyy tekemään joko 30 vähän manaa tarvitsevaa loitsua tai 3 hyvin paljon manaa vaativaa loitsua. Yksi poikkeuksista on tietenkin se, miten voimakas loitsu on ja mihin se on tarkoitettu, esim. Krémm pystyy 24 tunniksi vangitsemaan demonin paikoilleen sinetin ja loitsun avulla, mutta se vie n. 10 minuuttia ja 90% manasta, minkä toipumisesta menee ne ¾ loitsun ajasta, eli 18 tuntia. Krémm osaa valmistaa 5 erilaista taikajuomaa, joista ensimmäinen voi parantaa pienistä haavoista palovammoihin, toinen voi parantaa aisteja (juoja ajattelee yhtä aistia, ja se parantuu 10% n. 2 tunniksi), kolmatta kutsutaan “Huijaajan juomaksi” (juoma auttaa juojaa muistamaan hyvin jonkun asian, mitä hän ajattelee, kuten “miten sydän toimii”), neljäs juoma antaa juojalleen kyvyn hengittää veden alla 10 minuutin ajaksi ja viides juoma taas halvaannuttaa juojan (Riippuen juojan ruumiillisesta voimakkuudesta, 3 tunnista 10 minuuttiin).

6. Kuten oli arvattavissa, Krémm ei käytä kaukoaseita lainkaan, kuten FTN-90'stä, vaikka hän tietää hyvin, miten ne toimii. Hänellä on myös pieni koulutus lähitaisteluista, mutta Vlagirm ei ole täysin oppinut lähitaistelija. Vaikka hän harvoin hankkiutuu tappeluihin, ja turvautuu usein niihin johtavissa asioissa poliittisesti, Krémm ei voi sietää, jos hänet nolataan. Toisin kuin useimmat Fjórit, Krémm pystyy loitsujen sijaan myös tekemään maagisia sinettejä ja taikajuomia. Nämä tosin vaativat myös paljon manaa ja rasittavat pienesti Vlagirmin kehoa (joihinkin sinetteihin Krémmin pitää vuodattaa omaa vertansa). Vaikka Krémm on itse tehnyt hänen taikajuomansa, hän ei voi itse juoda niitä, koska hänen oman taikajuomansa juominen antaa vain takaisin manan, mitä hän on käyttänyt sen tekoon (Ellei joku ole jo juonut siitä).

7. Hän olisi päässyt arkkimaagi-tasolle, ellei politiikka olisi muuttunut viimeisen viidensadan vuoden aikana. Miekkonen on hyvin kunnioitettu asianajaja, ja moni oikeastaan ihmettelee, miksi hän ei mielummin olisi tuomari. Krémmin sanoin: “Tuomarin ura ei ole lähellekään yhtä jännittävää kuin asianajajan ura”. Krémm on 180cm albiino (Kuten useimmat Fjóreista), hänen silmät ovat hailakan vihreät ja hiustenväri on täysin sysimusta. Hän usein pukeutuu kalliiseen pukuun, koska hänellä on varaa, näyttääkseen muille, että on hyvin vaikutusvaltainen. Vaikka hän on kunnioitettu poliittisesti, miehen persoonallisuus on kuin.. Noh, Angarthin Robert Downey Jr.'n näyttelemä Tony Stark; Ylimielinen itsestään pokerinaamalla ja on hyvin rikas, pääsee parhainpiin bileisiin, jne. Esine, minkä kautta Krémm voi kanavoida omaa parantavaa voimaa / manaa on hänen kävelykeppinsä pidikkeen paikalla oleva hopeasta tehty, pyöreähkö kuusikulmainen, mikä on safiirein peitelty. Koska Krémm on oppinut kanavoimaan parantavaa voimaansa ja manaa kyseisen kävelykepin päädyn kautta, jos hän laskee (esim. Kuulusteluissa) kyseisen esineen jonkun otsaa vasten, hän pystyy paremmin käyttämään psyykkisiä kykyjään tai psykokinesiaan liittyviä loitsuja helpommin.

– Ajattelin nyt tehdä kunnon lupahakemuksen, kun huomasin, että aiemmat olivat täysin perseestä. Ja koska tällä hahmolla olen roolannut hyvin monta kertaa, olen eräällä tavalla kiintynyt Krémmiin. Olen aika varma, että tämäkin hylätään, mutta ei yrittämättä selviä.

2Krémm Vlagirm, Fjór (670 sanaa) Empty Vs: Krémm Vlagirm, Fjór (670 sanaa) Su Marras 16 2014, 03:47

Karppinen

Karppinen

Tuen tätä, ei mitään paskaa ja jos on totta että boolaillu ttäl jo.

3Krémm Vlagirm, Fjór (670 sanaa) Empty Vs: Krémm Vlagirm, Fjór (670 sanaa) Su Marras 16 2014, 03:54

Nefas

Nefas

Boolaillu aika monessa ropessa, mukaan lukien Snowin Angarthissa.

4Krémm Vlagirm, Fjór (670 sanaa) Empty Vs: Krémm Vlagirm, Fjór (670 sanaa) Su Marras 16 2014, 09:33

Bil

Admin

Hyväksytty.

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa