Angarth
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Angarth

Snowhotellissa toimivan kaupunkifantasiaroolipelin foorumit

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Caratacus Calagon, LORD OF THE SEVEN HELLS, OVERLORD OF SIN!!!!!1111

2 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

pubsu the relentless

pubsu the relentless

homot Very Happy
Caratacus Calagon, LORD OF THE SEVEN HELLS, OVERLORD OF SIN!!!!!1111 Z

1. Mihin haet lupaa?

- Haen lupaa, tuota, melko tasokkaaseen demoniin, jonka piti alun perin olla vampyyri, mutta vaihdoin mieltäni sillä vampyyri ei sittenkään tuntunut sopivan hahmon kuvaan. Helvetinhenkenä olemisen ohessa tulee hahmolle vähän jotain taikaskeidaa, mieleen tulee nyt ekana vaikka negatiivinen aura, kyky matkustaa ulottuvuuksien välillä (jonkin tarkasti roolipelatun rituaalin kautta), ja ainakin kuolleiden ruumiiden haltuunotto. Elävien ihmisten hallitsemisesta voidaan keskustella. Lisäksi hahmolla on melko hyvä fyysinen kunto. Aseettomassa painissa hän on todennäköisemmin voittaja, riippuen tietenkin vastustajasta. Hahmoa on myös vaikea kokonaan tappaa, sillä kun demonin vartalon tuhoaa, ns. pää jää jäljelle ja hän voi hankkia uuden isännän.

2. Miksi sinun pitäisi saada lupa?
- Vaikka sitä ei varmaan moni tämän roolipelin ihminen pysty tunnustamaan koska ovat uudempaa vuosimallia, olen aika laidasta laitaan roolipelejä nähnyt pelaaja. Tiedän aika tasan tarkkaan mitä roolipelaaminen on, ei suinkaan taistelemista (jos kyseessä ei ole taistelemiseen pohjautuva roolipeli, minkälainen Angarth ei taida olla) koko ajan, vaan kanssakäymistä muiden pelaajien kanssa myös rauhallisimmissa merkeissä.
Tämä kysymys voitaisiin esittää hieman eri muodossakin. Miksi antaisitte luvan? Olen huomannut aikanani että näinkin suuriin rooleihin hakeminen vaatii jonkinlaisia yhteyksiä johtoporukkaan, jollaisia en omista. Olen tälle sukupolvelle varmaan aika tuntematon henkilö, mutta tosiaan, vaikka te ette sitä varmaan tiedäkään, niin minä itse ainakin tiedän olevani kohtuullinen, tunnollinen ja omistautunut roolipelaaja.

3. Kuinka lupa vaikuttaisi roolipelaamiseesi?

- Lupien saamisen on tarkoitus vaikuttaa roolipelaamiseen. Sanoisin että se antaisi minulle ja hahmolleni mahdollisuuden vähän näytellä tarpeen vaatiessa heikommille hahmoille miten asian laidat ovat. Olen tosin tunnollinen pelaaja, ja pyrin jopa ääritilanteissa hoitamaan asiat kuten ne varmaan oikeassakin elämässä pyrittäisiin ratkaisemaan, puhumalla ja selvittelyllä. Voi olla kuitenkin niinkin kovalle luulle kuin Caratacus Calagonille vaikea aina pyrkiä harmoniaan, onhan hän jumalauta demoni, kaaoksen ruumiillistuma.
Kaiken kaikkiaan lupa antaa minulle kyvyn ottaa tietynlainen valta roolipelin sisällä, ja hallita tilanteita oman mieleni mukaan. En pyri kuitenkaan rajoittamaan muiden pelaamista, ja yritän pitää tilanteet kaikkien puolesta edullisina.

4. Millaiset taistelutaidot hahmollasi on?
- Caratacus Calagon ei juuri taistele ellei se ole aivan pakollista. Taisteleminen kun on varsin likainen ja epäsovelias tapa hoitaa asioita, ja Caratacus, porvarisukuun kun kuuluu, on oppinut teroittamaan kieltään miekkaa terävämmäksi.
Lähinnä fyysiset edut joita hahmo omaa mahdollistavat taistelemisen. Hahmo ei kuitenkaan ole harjoitellut mitään taistelutyylejä tai muuta sellaista. Minkäänlaisia tulipalloja ja salamoita Caratacus ei osaa taikoa, joten hän ei käytä taikaa taistelemisessa.

5. Kuinka paljon magiaa hahmo kykenee käyttämään ennen kuin pyörtyy? (kosk. maageja)
- Skip

6. Hahmosi heikkoudet?
- Caratacuksen heikkouksia ovat erilaiset taiat. Demoneja ja pahoja henkiä vastaan kehitetyt taikakalut voivat aiheuttaa hahmon kykyjen heikentymisen, ja mikäli kyseessä on jokin todella vahva vastustustaika, voi se saada demonin jopa karkaamaan vartalosta/isännästä jonka "kyydissä" se kulkee. Caratacusta voi häätää myös itse tekemillä loitsuilla ja riimuilla. Oikein suoritettuna manaaja voi lähettää demonin takaisin Tuonelaan ja väliaikaisesti estää pääsyn muihin ulottuvuuksiin, vielä parempi manaaja voi jopa vangita demonin sinne niin pitkäksi aikaa kuin taika on voimassa.

7. Muuta mainittavaa hahmosta? (tausta jne...)

- Vaikka hahmon rotu nyt vähän vaihtui, voidaan silti olettaa että eiköhän siinä edellisessä hakemuksessa ollut jo ihan tarpeeksi taustaa yhdelle hahmolle. Olen kuitenkin tekemässä tälle vielä tarkemman hahmoesittelyn, jossa kerrotaan ulkonäöstä jne.

Bil

Admin

3 pvän koeaika Tommin toimesta

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa