Angarth
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Angarth

Snowhotellissa toimivan kaupunkifantasiaroolipelin foorumit


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

[EI ANGARTHIIN]

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1[EI ANGARTHIIN] Empty [EI ANGARTHIIN] Ma Syys 21 2015, 09:23

Jerry



Nopeat Liikkeet : "Cambionit" pystyvät liikkumaan hyvin nopeasti kiitos demonisiemenen voimat, "Sielunkutsu". Näistä liikkeistä seuraa vihreä loistevalo joka on nimetty "Sielunnopeus". Vetämällä sielua heidän jalkojensa alla, "Cambionit" pystyy muuttamaan sen joustavuutta, lisäen hänelle hyppymis voimaa. Tätä liikettä pystyy käyttämään ilmassa antaen enemmän nopeutta ja kiihtymistä.

Esineen Affiniteetti: Kehittämällä tykkäystä tiettyyn objektiin, "Cambion" voi muuttaa sen muotoa, antaen voimia jotka vaihtelevat suuresti yksilöiden välillä. Tämä affiniteetti voidaan määritellä esimerkiksi yhden rakkaus kyseiseen kohteeseen, tai yksinkertaisesti yleisen tykkäämisen siitä. Sinänsä tämä voima on yleensä herännyt kautta vahvan tunteen liittyvään esineeseen, kuten ylpeys. Käyttämällä tätä affiniteettiä, "Cambions" vetää objektin sielun ja kasvattaa sitä omalla, muuttaen sen prosessissa.

Ajanloppu: Varjakin Sielunkutsu ilmenee hänen taskukellossaan, jonka hän voi muuttaa katanaksi jolla on pentagrammin muotoinen tsuba. Hänen entinen ystävä, Fenrich Redeye huomauttaa, että Ajanloppu on miekka jolla on hyvin voimakas ja terävä terä, joka voi kirjaimellisesti leikata läpi metallia helposti.

Ajanloppu pystyy kahteenlaiseen leikkauksiin: Joko vahingoittaa tai tappaa vastustajan ja toinen joka voi lisätä itse Varjakin uhrin menneisyyteen. Lisäksi hän pystyy tekemään molempia samanaikaisesti.

Uhrin menneisyyden manipulointi : Varjak pystyy manipuloimaan uhrinsa menneisyyttä niinkuin haluaa yhden miekan haavan jälkeen. Hän pystyy jopa manipuloimaan toista haavan jälkeen, ja kun haava on parantunut. Ainoa tapa saada Varjakin kouran pois uhrista, Varjak on pakko sivaltaa ainakin haavan vastustajaansa tai sitten hän kuolee, jolloin kaikki "vangit" vapautetaan. Tämä toimii myös objektien päälle, luoden niin että hän on ollut paikalla ennen sivallusta, pistämässä esimerkiksi ansoja, antaen Varjakille strateegisen edun kaikkialla Ajanlopun kanssa. Ota myös huomioon, että kun haava on tehty uhriin, Varjak saa myös kaikki uhrinsa muistot.

Luonne : Varjak on kylmä ja tyyni useimmissa asioissa mitä hän tekee, tavallisesti esiintyy rauhallisena ja melkein jopa huoleettomana. Jopa taistelussa haavoittuneena ja häviön reunalla hän pystyy pidättämään rauhallisen luonteensa. Hän on sosiopaattinen ja moraaliton, kokonaan välittämättä uhriensa emotinaalisesta tuskasta hänen Sielunkutsusta, hän jopa tapauksissa pystyy nauttimaan pilkkaa heidän tuskaa.
Vaikka hän on tämmöinen, Varjak on hyvin kiintynyt Fenrich Redeye'hin koska hän opetti Varjakille miten käyttää Sielunkutsua ja miten selviytyä.

Luonne :

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa