Angarth
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Angarth

Snowhotellissa toimivan kaupunkifantasiaroolipelin foorumit


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Qur'an Excipio, palkkamurhaaja - Sieluterä

+2
IV
Jerry
6 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

Jerry



1. Kuten otsikko kertoo, haen lupaa Sieluterään. Sieluterä pähkinäkuoressa kerrottunu tarinamuodossa ; Ei koskaan aseeton, sieluterä on kirjaimellisesti tulkittu käyttämään mielen voimia aseena. Mieli terä
on sieluterän ydin, ja sen kanssa, Qur'an on tappava taistelija.
Monipuolisena ja vaihtelevana, Sieluterä pystyy vaihtelemaan mieli terän koota ja muotoa, Sieluterän tarpeiden mukaisesti, isoksi tai pieneksi, kilveksi tai jouseksi.
Kiitos Sieluterän uskomattoman mielivoiman, Qur'an omaa jopa vampyyri- ja lykaani hybridien nopeuden, refleksit, kestävyyden sekä että fyysisen voiman. Yleensä Sieluterät ovat hyvin älykkäitä olentoja.
Sieluterät ovat yleensä humanoideja, jotkut poikkeavat tästä ja saa eläimen muodon fyysisessä maailmassa.
Sieluterät yleensä elää 600 vuotiaiksi jos tappelu ei vie hengen ennen. Nämä ei ikäänny fyysisesti.
Hahmoni nimi ; Qur'an Excipio
Hahmoni ikä ; 255 vuotta

2. Minun edellinen hakemus oli täysi floppi kun itse olin lukenut sen päivemmällä. Ymmärsin miksi monet tykkäsivät siitä huvittavana, joten pyrin uuteen hakemukseen jolle ei naurattaisi. Itse haluan luvallisen hahmon, muuten Angarth on minun silmiini perus kaupunkiroolipeli.

3. Ainoa asia joka vaikuttaisi minun roolipelaamiseeni tällä luvalla on vain hahmoni luonne. Roolipelaisin hahmoni luonteen mukaisesti.

4. Sieluterien taistelutaidot ovat hyvin vaaralliset lähietäisyydellä, sillä niiden taistelutaidot ovat likvidiä* kiitos yliluonnoliset voimat.
Niinkuin mainitsin jo aiemmin, hahmoni ydin taisteluissa on hänen mieli teränsä, jonka hän pystyy luomaan missä tahansa ja milloin vain (Ei käytä siis manaa tähän). Mieli terä pystyy olemaan raudan luja ja silkin pehmeä.
Jos hahmoni päättää että mieli terä on raudan luja niin se toimii kuin normaali miekka. Jos Qur'an päättää sen olevan silkin pehmeä niin hän pystyy luomaan vihollisen päähän vammoja. Hän pystyy myös valitsemaan minkälaisia vammoja päähän tulee, että tuleeko kunnon aivotärähdys vai tuleeko pieni päänsärky. Jos mieli terä on silkin pehmeä, fyysistä haavaa ei tule, terä vain uppoaa vihollisen ihon sisälle ja luo aivovammat (Sitä syvempi, sitä pahempi). Mieli terän pystyy rikkomaan, mutta Sieluterä pystyy vain luoda toisen hänen käyttöönsä. Sillä hetkellä kun hän päästää hänen otteensa mieli terästä, se haihtuu. Qur'an pystyy hallitsemaan ja kontrolloimaan kuutta erillistä mieli terää yhtenä aikana (Pystyy leijumaan 5x5metriä Qur'anin ympärin). Jos koko terä uppoutuu viholliseen pehmeenä  niin hahmoni pystyy lamauttamaan toisen noin 25minuutiksi ja luomaan kovan aivotärähdyksen jos Qur'an niin haluaa.

5. Skip, ei käytä magiaa

6. Normaalin vampyyri- ja lykaani hybridi heikkoudet.

7. Qur'an on Mithgarin Cyndello järvestä oppinut Sieluterän salaisuudet. Jo nuorena poikana, Qur'anille esiteltiin Sieluterä taisteluluokan Lionárin taistelukoulussa. Hän innostui heti, ja otti selville että vain Osslikin erityis salamurhaaja Artaxus pystyi opettamaan Sieluterä taisteluluokkaa.
Innostuneena ja haluava Qur'an seilaili heti Osslikiin hakemaan Artaxusta, myöhemmin selvittäen että Artaxus asusteli nykyään Cyndellossa. Jotenka hän matkaili Cyndelloon hakemaan Artaxusen, ja hän löysi hänet. Artaxus oli halukas opettamaan moista taisteluluokkaa nuorelle ja haluavalle Drowille, koska Artaxus itse ei halunnut että tämä taisteluluokka kuolisi pois.


* Taidot ovat kuin itse neste, joustavaa ja "sileää"

IV

IV

Mun mielest tosi kiinnostava, ehkä vähän overpower, mutta SEKAVA.
Vaikken päätäkkään näistä asioista tai mitään sellaista, niin YP:n olisi varmaan mukavampi lukea, jos selventäisit vähän tota Sieluterän ja Mieliterän eroa.
Onko tässä nyt siis kyse hahmosta, aseesta vai..?

Jerry



Sieluterä on taisteluluokka ja mieli terä on ase.

Paindust

Paindust

Saaks muute kysyy et mistä sä keksit näit kaikkii hahmoi? Jostai pelistä, foorumilta vai ihan omasta päästä?

Jp9025

Jp9025

Peleistä ja omasta päästä ja ehkä kirjoistakin epäilen.

Bil


Admin

Hylättyihin tämäkin meni

Damodar

Damodar

Qu'ran <--- ainaki nimi otettu tuosta.

Jerry



Damo, ei. Qur'an on arkkimaagin nimi. En muista mistä sivulta, mut otettu se on mutta ei koraanista.

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa