Angarth
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Angarth

Snowhotellissa toimivan kaupunkifantasiaroolipelin foorumit


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Keinotekoisen sydämen omaava hahmo

4 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Keinotekoisen sydämen omaava hahmo Empty Keinotekoisen sydämen omaava hahmo To Marras 06 2014, 14:19

Jerry



1. Haen lupaa ihmiseen joka omaa toisen sydämen, yli-ihminen, joka antaa hänelle yliluonnoliset taidot sun muuta. (Nopeus, vahvuus, kunto, ketteryys, kestävyys, hyppy, refleksit etc). Tämä tarkoittaa siis että hahmollani on kaksi eri sydäntä

2. Olen jo Louhesta asti miettinyt moista hahmoa, mutta en ole jaksanut kehittää sitä sen enempää. Nyt silti päätin alkaa kehittää sitä, ja olen päässyt melkoiseen päätelmään moisesta hahmosta. Tämä varmaankin lisää Angarthin monipuolisuutta.

3. Tämä lupa ei vaikuttaisi sen enempää minun roolipelaamiseen. Pelaisin tällä hahmolla niinkuin yleensä pelaan muilla hahmoilla.
Tosin, minulla on yksi maali tällä hahmolla, ja se on suurrikollinen.
Olen nähnyt hyvin isoja voimia viranomaisten puolella ja sitten taas en mitään rikollisten (paitsi liberalistit). Joten isoin maali tällä hahmolla on tuottaa pelkoa, mainetta ja kaaosta Angarthiin.

4. Hahmollani on siis yliluonnoliset taidot. Tämä ei ole silti ainoa taito jonka hän omaa, hän pystyy myös parantamaan ulkoisia sekä sisäisiä haavoja. Tämä meinaa, jos häneltä sivalletaan kokonaisen käden, hän pystyy tunnin sisällä kasvattaa uuden käden. Sama koskettaa myös hänen oikeaa sydäntä ja toisia elimeitä. Sitä pienempi haava, sitä nopeammin pystyy parantaa.
Yksi toinen hyvin pelottava taito joka hahmoni omaa on että hän pystyy luomaan siivet hänen omasta verestä. Hän pystyy muotoilemaan siivet kolmeksi asioiksi ;
a. Siivet
b. Vortexi hänen ympärilleen joka suojaa häntä (Pystyy ampumaan pieniä veripisaroita jotka pystyy penetroimaan raudan).
c. Exoskeletoni (Googlatkaa)

5. Hahmoni ei käytä magiaa, kaikki tapahtuu tämän pienestä sydämestä.

6. Hahmollani ei ole varsinaista heikkousta paitsi ylivoima. Tämä siis tarkoittaa että tarvitsee enemmän kuin kahdeksan kaartilaista tappamaan hänet.
Hahmoni superyyberparantumis- kyky pystyy ylivoimaamaan, mutta ei helposti.

Hahmoni suurin heikkous silti on hänen sydän. Sydämen sijainti on napan sisällä. Miksi juuri siinä? Koska napa on helpoin sijainti saada tämän sydämen toimimaan (Vertayhteydet sun muut).

7. Sydän "Ylempi voima" (Sydämen nimi) on luotu puhtaan magian, auran ja tieteen avulla. Hahmoni ensimmäinen tarkoitus sydämen tekoon oli pyyhkiä kaikki maailman pahuudet, mutta hahmoni hyvät aikomukset muuttuivat pahempaan sillä "Ylempi voima" sai oman mielen kontrolloimaan hahmoni personalisuutta. Tämä meinaa sydämen oikea aikomus käännettiin kohti pyyhkimään kaikki maailman hyvyydet.
Sydän omaa monta suurta ja pientä auraa, sekä että vahvaa ja heikkoa magiaa.

"Ylempi voima" http://gyazo.com/3f30c29737716db144ca4fddacd412f4

2Keinotekoisen sydämen omaava hahmo Empty Vs: Keinotekoisen sydämen omaava hahmo Pe Marras 07 2014, 05:43

raato

raato

Lupaan iskeä vaarnan jonkun rintakehästä läpi, jos näin paskoille hakemuksille tehdään muuta kuin nauretaan päälle.

3Keinotekoisen sydämen omaava hahmo Empty Vs: Keinotekoisen sydämen omaava hahmo Pe Marras 07 2014, 05:57

Jerry



Kyllä on melko ikävää jos aikuinen nauraa jonkun habboretro roolipelihakemukselle.. Noh, eihän ole minun elämäni Smile

4Keinotekoisen sydämen omaava hahmo Empty Vs: Keinotekoisen sydämen omaava hahmo Pe Marras 07 2014, 07:00

Damodar

Damodar

Olememnon kirjoitti:Let me think, hmm.. hylätty. Ideana ihan mielenkiintonen, mutta noin ylivoimasena tai muutenkaa oikee tolla hakemuksella ei tuu menee läpi.
oisit nyt sanonu myös että ihan järkyttävä kieliasu, hirveetä luettavaa

5Keinotekoisen sydämen omaava hahmo Empty Vs: Keinotekoisen sydämen omaava hahmo Pe Marras 07 2014, 08:07

pubsu the relentless

pubsu the relentless

Keinotekoisen sydämen omaava hahmo 60_s_spiderman__laugh_by_myscott-d6vz489

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa