Angarth
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Angarth

Snowhotellissa toimivan kaupunkifantasiaroolipelin foorumit

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

juuh eli

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1juuh eli                    Empty juuh eli lähetetty Ke Loka 22 2014, 11:47

pubsu the relentless

pubsu the relentless
ei nyt mitenkään sillä että oon gibelle vihanen mutta nyt ihan oikeesti mitä vittua

juuh eli                    ET5QzgG

enemmänkin vähän ymmälläni oon koska tiesin ettei gibe musta pidä mutta että kesken mallikkaan roolipelin tämmöst settii

2juuh eli                    Empty Vs: juuh eli lähetetty Ke Loka 22 2014, 12:14

Paindust

Paindust
No... Tollai "laaturoolaaja" tulee tänne roolaa tietämättä mitään ja sit se repäsee jotai juttui oikeesta maailmasta. Kannattas ottaa asioista vähä enemmän selvää enennku tulloo roolaa....

3juuh eli                    Empty Vs: juuh eli lähetetty Ke Loka 22 2014, 12:22

pubsu the relentless

pubsu the relentless
tää laaturoolipelaajaksi haukkuminen ja "oikeasta elämästä juttujen vetely" ei nyt oikeen vieläkään kerro että miks pitää koko huone tyhjentää ja salis vaihtaa että pääsee musta eroon.

ai koska yritän ostaa yökerhossa sieniä niin vedän oikeasta elämästä juttuja? miksei fantasiaroolipelissä voi olla huumeita?
yks päivä teidän roolipelissä ja heti annetaan porttikieltoa eikä edes ilmoteta siitä Very Happy

en mä teidän roolipeliin väkisin tule jos ette halua.

4juuh eli                    Empty Vs: juuh eli lähetetty Ke Loka 22 2014, 13:06

Gibbets

Admin
Oon borderline bitch eikä autismini kestä joustoa säännöissä, ja teen aina kaikkea impulsiivisesti seurauksista välittämättä. Poistin kaikki paikalla olevat kaverit listalta tuon jälkeen ennen kuin rauhotuin. Diilaa sen kanssa.

// Eli siis tää ei ollut eka tapaus, kun olen mielivaltaisesti unloadannut koko ropen ja lyönyt aulan + muut huoneet lukkoon.

https://angarth.palstani.com

5juuh eli                    Empty Vs: juuh eli lähetetty To Loka 23 2014, 04:52

pubsu the relentless

pubsu the relentless
aijaa, pohjois-amerikka näyttäisi siis olevan kunnossa
toivon tosin yhä ettei tapauksessa ole mitään henkilökohtaisuuksia!!!!

juuh eli                    M9tw85

6juuh eli                    Empty Vs: juuh eli lähetetty Ti Loka 28 2014, 06:31

Damodar

Damodar
Huoh

7juuh eli                    Empty Vs: juuh eli lähetetty Ti Loka 28 2014, 08:07

Nefas

Nefas
Relax. Take a snickers.

juuh eli                    Loki-eat-a-snickers

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa